Airport Information Assistant – vedoucí týmu

Letiště Praha, a. s.
Specialistické a administrativní pozice
Práce na plný úvazek

Máte pracovní zkušenosti v rámci provozu Letiště Václava Havla, chuť se někam posunout a láká vás vedení týmu? Vynikáte dobrými organizačními a komunikačními dovednostmi a baví vás práce na letišti? Pokud ano, neváhejte se přihlásit na pozici Vedoucího týmu Informačních asistentů (Red team).

Co je náplní práce vedoucího týmu?

  • nábor a školení Airport information asisstentů
  • příprava rozdělovníků, podkladů pro výplatu variabilní složky mzdy a uzavírání docházky
  • vedení agendy DPČ a agenturních zaměstnanců včetně uzavírání docházek a přípravy podkladů pro mzdovou účtárnu
  • nastavování pravidel obsazování jednotlivých pozic AIA v terminálech
  • coaching a mentoring AIA
  • účast na rozvojových projektech OJ Dozor a koordinace provozu terminálu a nadřazených organizačních jednotek LP

Co od vás očekáváme?

  • vzdělání min. SŠ s maturitou
  • min. 5 let praxe na provozní pozici na Letišti Václava Havla Praha
  • znalost AJ na úrovni min. B1 – středně pokročilý
  • znalost práce na PC – MS Office uživatelská
  • dobré organizační schopnosti, komunikační dovednosti a asertivní vystupování
  • platné řidičské oprávnění skupiny B

Na co se u nás můžete těšit?

  • zázemí velké a stabilní společnosti
  • flexibilní pracovní dobu (týdenní pracovní doba - 37,5 hod – Po až Pá)
  • 13. mzdu
  • zvýhodněné tarify u mobilního operátora pro soukromé hovory
  • 19 000 Kč ročně na benefity, které si zvolíte sami (např. Flexi Passy, Multisport karta, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
  • atraktivní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, dotované stravování ve vlastní zaměstnanecké restauraci, zaměstnanecké parkování, příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění, jazykové kurzy, masáže za zvýhodněnou cenu a další)
Barbora Ptáčková

Kontakt

Letiště Praha, a. s.
Barbora Ptáčková