Asistentka člena představenstva

Letiště Praha, a. s.
Specialistické a administrativní pozice
Práce na plný úvazek

Pokud jste flexibilní, příjemná a komunikativní osobnost, baví vás administrativa a navíc chcete uplatnit svou znalost anglického jazyka při komunikaci s externími partnery, dejte nám o sobě vědět!

NÁPLŇ PRÁCE:

  • podílení se na kompletním chodu kanceláře představenstva společnosti
  • organizace schůzek a služebních cest, plánování a vedení kalendářů představenstva
  • administrativní podpora - příprava podkladů, sumarizace dat, prezentací
  • příprava porad, evidování a sledování plnění daných úkolů
  • zápisy z porad a jednání
  • vedení evidence a zajištění oběhu korespondence
  • komunikace s partnery i v anglickém jazyce
  • zodpovědnost za provoz sekretariátu - objednávky kancelářských potřeb, pohoštění, zajištění místností

CO POŽADUJEME:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • 3 roky zkušeností na obdobné pozici
  • komunikativní znalost angličtiny
  • dobrá znalost práce na PC: MS Office - Word, Excel, Outlook, PPT
  • výborné organizační a komunikační dovednosti
  • příjemné a vstřícné vystupování
  • diskrétnost a loajalita, zodpovědnost a samostatnost

CO VÁM NABÍDNEME:

  • práci v unikátním prostředí mezinárodního letiště
  • zázemí velké a stabilní společnosti
  • benefitní systém Cafeteria - 20 000Kč ročně na benefity, které si zvolíte sami (např. Flexi Pass, Multisport karta, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
  • 13. mzda
  • atraktivní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, dotované stravování ve vlastní zaměstnanecké restauraci, zaměstnanecké parkování, příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění, jazykové kurzy, masáže za zvýhodněnou cenu a další)
Karolína Svobodová

Kontakt

Letiště Praha, a. s.
Karolína Svobodová