Manažer/ka externí a interní komunikace

Letiště Praha, a. s.
Manažerské pozice
Práce na plný úvazek

Do týmu externí a interní komunikace hledáme nového kolegu či kolegyni na manažerskou pozici.
Manažer/ka externí a interní komunikace Letiště Praha povede tým 6 členů. Spolu s ním se bude podílet na zajištění obousměrné komunikace napříč společností i jejími dceřinými společnostmi. Dále na komunikaci širokého spektra oblastí včetně dlouhodobé strategie stavebního a technologického rozvoje Letiště Václava Havla Praha, trvale udržitelného rozvoje, obnově a rozvoje leteckých spojení a neleteckého obchodu či komunikaci bezpečnostních a provozních aspektů fungování velkého mezinárodního letiště.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • tvorba a realizace PR strategie a komunikačního plánu všech společností skupiny LP
  • rozvoj konceptu interní komunikace, tvorba komunikačních strategií a plánů
  • podpora Employer Brandingu – spolupráce na budování značky, komunikace vize, hodnot strategie společnosti
  • spolupráce na Employee Engagementu z pohledu interní komunikace (úzká spolupráce s HR)
  • spolupráce na projektu digitalizace interní komunikace
  • vedení a rozvoj týmu odborníků na externí a interní komunikaci
  • zajišťování odborného poradenství pro členy vedení společnosti
  • spolupráce a koordinace s kolegy napříč letištěm
  • sledování a zavádění nových trendů v oblasti komunikace
  • krizová komunikace v případě mimořádných událostí
  • odpovědnost za přípravu a řízení svěřeného rozpočtu
  • agenda související s vedením týmu včetně související administrativy

POŽADAVKY:

  • relevantní praxe v oblasti komunikace min. 7 let, min. 2 roky zkušeností s vedením týmu na obdobné pozici ve firmě nebo agentuře
  • přehled o mediálním trhu a využití tzv. nových médií
  • chuť sledovat trendy a zavádět změny a inovace, komplexní strategické myšlení se zaměřením na cíl
  • aktivní přístup k řešení „problémů“, odhodlání vyjednávat a prosazovat změny, ale i trpělivost
  • schopnost rychle se zorientovat v širokém spektru témat
  • aktivní přístup k práci, jednání s kolegy i třetími stranami, samostatnost, flexibilita, zvládání zátěžových situací
  • výborné prezentační, komunikační a vyjednávací dovednosti
  • schopnost a ochota zvládat administrativní procesy spojené s touto rolí
  • výborná znalost anglického jazyka

NABÍZÍME:

  • práci v unikátním prostřední mezinárodního letiště
  • zázemí velké společnosti
  • pružnou pracovní dobu
  • naše zaměstnanecké výhody - systém Cafateria - 8 000Kč ročně na benefity, které si zvolíte sami (např. Flexipasy, Multisport karta, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
  • 5 týdnů dovolené, dotované stravování, zaměstnanecké parkování, příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění, jazykové kurzy, masáže za zvýhodněnou cenu a další

Kontakt

Letiště Praha, a. s.
Kateřina Mesárošová