Specialista/stka eventů

Letiště Praha, a. s.
Specialistické a administrativní pozice
Práce na plný úvazek

JAKÁ BUDE VAŠE PRACOVNÍ NÁPLŇ?

  • organizace interních akcí pro zaměstnance skupiny Letiště Praha (sportovní akce, kreativní dílny, setkání vedení společnosti, dětský den apod.)
  • organizace akcí pro B2B partnery (společenská setkání)
  • příprava menších akcí (sportovní akce, workshopy, aj.) při využití interních zdrojů a zapojení ostatních kolegů primárně z oddělení komunikace
  • příprava větších akcí (dětský den, B2B akce) ve spolupráci se zasmluvněnými eventovými agenturami
  • odpovědnost za akce od A do Z včetně kompletní přípravy, správy rozpočtů a vyhodnocení akce
  • agenda sponzoringu vybraných akcí a společenských událostí v okolí letiště
  • realizace VŘ na event agentury

KOHO HLEDÁME?:

  • profesionála v oblasti pořádání akcí s praxí alespoň 2 roky na straně zadavatele/klienta či agentury
  • týmového hráče se skvělými organizačními schopnostmi a aktivním přístupem k práci
  • člověka, který zvládne k akci pro zaměstnance připravit interní komunikace za využití vhodných kanálů (výhoda, nikoliv podmínka)

NABÍZÍME:

  • práci v unikátním prostředí mezinárodního letiště
  • přátelský kolektiv
  • zázemí velké a stabilní společnosti
  • benefitní systém Cafeteria - 15 000 Kč ročně na benefity, které si zvolíte sami (např. Flexipasy, Multisport karta, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
  • atraktivní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, dotované stravování ve vlastní zaměstnanecké restauraci, zaměstnanecké parkování, příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění, jazykové kurzy)
  • pružnou pracovní dobu
  • možnost práce z domova

Kontakt

Letiště Praha, a. s.
Kateřina Mesárošová