Mzdová účetní

Letiště Praha, a. s.
Specialistické a administrativní pozice
Práce na plný úvazek

Máme skvělý tým, super kancelář, práci, co nás baví a jedno volné místo! Máte zájem?
Hledáme do týmu šikovného kolegu/ kolegyni, který/á má povědomí o mzdově účetní problematice. Jste člověk nejlépe se 3 roky praxe ve mzdové účtárně a chcete se dále v této oblasti rozvíjet?
Ano?
Výborně!

Náplň práce:

  • komplexní zpracování mezd
  • agenda evidenčních listů důchodového pojištění
  • zpracování ročního zúčtování daně
  • správa exekucí zaměstnanců
  • komunikace s úřady ( FÚ, ČSSZ, zdravotní pojišťovny)

Požadavky:

  • min. tři roky praxe ve zpracování mezd
  • uživatelskou znalost MS Office, zejména MS Excel
  • znalost mzdové a pracovněprávní legislativy
  • pečlivost, odpovědnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu
  • znalost SAP HR (výhodou)

Těšit se můžete na:

  • práci v unikátním prostředí mezinárodního letiště
  • zázemí velké a stabilní společnosti
  • benefitní systém Cafeteria - 15 000 Kč ročně na benefity, které si zvolíte sami (např. Flexipasy, Multisport karta, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
  • atraktivní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, dotované stravování ve vlastní zaměstnanecké restauraci, zaměstnanecké parkování, příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění, jazykové kurzy, masáže za zvýhodněnou cenu a další)
  • pružnou pracovní dobu
  • zaměstnanecké letenky
  • prémiová komplexní péče o zaměstnance v oblasti práva, financí, psychologie, zdraví atd.

Kontakt

Letiště Praha, a. s.
Kateřina Mesárošová