Customer Support Specialist - analytik / výpočtář

Czech Airlines Technics, a. s.
Specialistické a administrativní pozice
Práce na plný úvazek
Vhodné pro studenty

Máte technické vzdělání, dokážete komunikovat v angličtině, zvládáte výborně práci v Excelu a jste zapálení pro letadla?
Jsme stabilní společnost s 90ti letou tradicí na trhu v oblasti údržby dopravních letadel. Do našeho malého technicko - administrativního týmu v oblasti zákaznické podpory hledáme kandidáty na pozici Customer support specialist.
Tato příležitost je i pro čerstvé absolventy, které rádi zaučíme. Chcete mít letadla na dosah? Dejte nám o sobě vědět.

Co u nás dělá Customer Support Specialist?

• vytváří výpočet pracnosti a určení průběhové doby zakázek (revizí letadel) dle požadavků zákazníka
• požadavky od zákazníka zpracuje v MS Excel s využitím vědomostních databází a dat ve specializovaném systému AMOS pro letadlové údržbové organizace (cca 80% času)
• pracuje s dokumentací jednotlivých výrobců letadel
• při ohodnocování speciálních prací spolupracuje s techniky z Engineeringu, Aircraft Maintenance a v případě potřeby i s ostatními technickými i logistickými odděleními
• s oddělením "Marketing and Sales" spolupracuje na přípravě podkladů pro nabídku údržby letadel
• průběžně provádí analýzy pracností jednotlivých úkolů údržby letadel
• průběžně aktualizuje data ve výpočtových šablonách jednotlivých typů letadel

Jaké máme na Vás požadavky?

• SŠ/VŠ, technický směr výhodou
• aktivní, analytický a strukturovaný přístup
• uživatelská znalost MS Excel, znalost pokročilých databázových funkcí a tvorba maker výhodou
• aktivní znalost anglického jazyka (minimální úroveň B1)
• spolehlivost, důraz na pečlivou práci
• ochota se učit nové věci
• zvládat samostatnou ale i týmovou práci

Při nástupu není nutná znalost/zkušenost v dané problematice, zaučíme a zapracujeme těmi nejzkušenějšími pracovníky!

Co Vám nabízíme?

• zázemí u jedničky na trhu v údržbě letadel
• zodpovědnou technicko - administrativní práci ve výborném kolektivu
• práci především v MS Excel a ve specializovaném elektronickém systému AMOS od švýcarské společnosti SWISS, specializující se na letadlovou techniku
• možnost podílet se na připomínkování a zlepšování interních procesů firmy
• flexibilní pracovní dobu a práci od Po-Pá
• po zacvičení a po dohodě s vedoucím možnost částečného home-office režimu
• balíček benefitů jako např. 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravování, parkování na letišti a kurzy anglického jazyka, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na pojištění odpovědnosti, zvýhodněnou kartu Multisport na sportovní a wellness aktivity, flexi passy v hodnotě 6.000 Kč/rok, masáže v areálu za zvýhodněnou cenu, MAKRO kartu s věrnostním programem, služební telefon, notebook apod.
• možnost získat cenné pracovní zkušenosti v leteckém oboru i pro čerstvé absolventy SŠ a VŠ
• práci v prostředí letiště, kde budete letadlům opravdu na dosah ruky

Kontakt

Czech Airlines Technics, a.s.
Šárka Bémová